Another Code: Two Memories Sisällysluettelo Tarina | Pelimekaniikka | Käännöserot | Vastaanotto | Katso myös | Lähteet | Aiheesta muualla | NavigointivalikkoInfobox OKTrace Memory ReviewsVirallinen japanilainen nettisivustoVirallinen eurooppalainen nettisivustoVirallinen pohjoisamerikkalainen nettisivusto

Vuoden 2005 videopelitNintendo DS -pelitSeikkailupelit


Pohjois-AmerikassavideopeliCingNintendoNintendo DSpelikonsolilleYhdysvalloissaWashingtoninkummitukseenmikrofoniajapaninkielisen

























Another Code: Two Memories (PAL)
Trace Memory (Pohjois-Amerikka)
Another Code boxart.jpg
Kehittäjä
Cing
Julkaisija
Nintendo
Julkaistu
Japani 24. helmikuuta, 2005
Pohjois-Amerikka 26. syyskuuta, 2005
Eurooppa 24. kesäkuuta, 2005
Lajityyppi
seikkailupeli
Pelimuoto
yksinpeli
Ikäluokitus
ESRB: Teen
Alusta
Nintendo DS
Jakelumuoto
Nintendo DS:n pelikasetti

Gamepad.svg


Lisää peliartikkeleitaVideopelien teemasivulla


[ Muokkaa Wikidatassa ] [ ohje ] Näytä Wikidatasta tulevat arvot

Infobox OK

Another Code: Two Memories (アナザーコード 2つの記憶, Anazā Kōdo Futatsu no Kioku), tai Trace Memory Pohjois-Amerikassa on seikkailuvideopeli, jonka on kehittänyt Cing ja julkaissut Nintendo kannettavalle Nintendo DS–pelikonsolille.




Sisällysluettelo





  • 1 Tarina


  • 2 Pelimekaniikka

    • 2.1 DAS/DTS



  • 3 Käännöserot


  • 4 Vastaanotto


  • 5 Katso myös


  • 6 Lähteet


  • 7 Aiheesta muualla




Tarina |


Pelin päähenkilö on Ashley Mizuki Robins, nuori tyttö, jonka on kasvattanut hänen tätinsä Jessica, siitä lähtien kun hän oli kolmivuotias, koska hänen vanhempansa katosivat kun hän oli lapsi. Hän uskoi vanhempiensa olevan kuolleita, mutta kaksi päivää ennen hänen neljättätoista syntymäpäiväänsä hän sai kirjeen isältään. Kirjeessä kehotettiin häntä matkustamaan Blood Edward Island -saarelle, joka sijaitsee Yhdysvalloissa, Washingtonin rannikon lähistöllä. Siellä hänen isänsä odottaisi häntä satamassa. Seuraavana päivänä, hänen syntymäpäivänään, Jessica ja Ashley matkustavat Blood Edward Island -saarelle veneellä, mutta Ashleyn isä ei ole siellä heitä vastassa. Jessica menee etsimää häntä, mutta kun hän ei palaa, Ashley lähtee etsimään sekä Jessicaa että isäänsä. Kun hän tutkii saarta, Ashley tutustuu "D":hen, kummitukseen, joka on menettänyt muistonsa. Yhdessä he menevät Edward Mansion -kartanoon, kumpikin etsien vastauksia omiin kysymyksiinsä.



Pelimekaniikka |


Pelaajat navigoivat pelissä käyttäen alaruutua liikkuakseen, kun yläruutu puolestaan näyttää taiteellisia, valmiiksitehtyjä kuvia jokaisesta alueesta. Pelaajat käyttävät kosketusnäyttöä ja mikrofonia ratkaistakseen useita eri ongelmia.



DAS/DTS |


DAS, joka on lyhenne sanoista "Dual Another System" (DTS tai "Dual Trace System" pohjoisamerikkalaisessa versiossa) on salaperäinen kädessäpidettävä laite, jonka Ashleyn isä lähetti hänelle kirjeen kanssa. Sillä on useita eri toimintoja:


  • Ottaa, varastoida ja manipuloida kuvia selvittääkseen vihjeitä.

  • Lukea DAS/DTS -kortteja, jotka ovat pieniä flash-kortteja, jotka säilövät tietoa.

  • Aktivoida Another I (Trace I) ja Another II (Trace II) myöhemmässä vaiheessa peliä.

  • Katsoa tietoja esineistä.

  • Ladata ja tallentaa pelejä.


Käännöserot |


Amerikan Nintendon tuotekehittelyosaston Ann Lin on todennut, että japaninkielisen tekstin ja pohjoisamerikkalaisen version välillä on käännöseroja. Ashley on skeptisempi pohjoisamerikkalaisessa tekstissä ja Lin totesi, että hän ajatteli alkuperäisen olevan "hieman hyväksyväisempi". [1] Pohjoisamerikkalaiseen versioon sisällytettiin myös enemmän huumoria.


Kansainvälisissä julkaisuissa Euroopan Nintendon ja Amerikan Nintendon käännökset eroavat hieman tietyillä asteilla.



Vastaanotto |


Trace Memory -pelillä on tällä hetkellä 72 %:n äänikasauma Game Rankings-sivustolla.[2]



Katso myös |


  • Hotel Dusk: Room 215

  • Another Code: R


Lähteet |



  1. Lokakuun 2005 Nintendo Power-lehden numero


  2. Trace Memory Reviews. Game Rankings. Luettu 28. helmikuuta, 2007.





Aiheesta muualla |


  • Virallinen japanilainen nettisivusto

  • Virallinen eurooppalainen nettisivusto

  • Virallinen pohjoisamerikkalainen nettisivusto


Popular posts from this blog

Adding axes to figuresAdding axes labels to LaTeX figuresLaTeX equivalent of ConTeXt buffersRotate a node but not its content: the case of the ellipse decorationHow to define the default vertical distance between nodes?TikZ scaling graphic and adjust node position and keep font sizeNumerical conditional within tikz keys?adding axes to shapesAlign axes across subfiguresAdding figures with a certain orderLine up nested tikz enviroments or how to get rid of themAdding axes labels to LaTeX figures

Tähtien Talli Jäsenet | Lähteet | NavigointivalikkoSuomen Hippos – Tähtien Talli

Do these cracks on my tires look bad? The Next CEO of Stack OverflowDry rot tire should I replace?Having to replace tiresFishtailed so easily? Bad tires? ABS?Filling the tires with something other than air, to avoid puncture hassles?Used Michelin tires safe to install?Do these tyre cracks necessitate replacement?Rumbling noise: tires or mechanicalIs it possible to fix noisy feathered tires?Are bad winter tires still better than summer tires in winter?Torque converter failure - Related to replacing only 2 tires?Why use snow tires on all 4 wheels on 2-wheel-drive cars?