Overload Kehitys | Lähteet | Aiheesta muualla | NavigointivalikkoInfobox OKDescent spiritual successor Overload launches proper in MayDescent creators launch Kickstarter for spiritual successor OverloadRevival Productions teamThe joy of unretirementOverload KickstarterOverload Released on Steam Early AccessOverload MobyGamesissa

Vuoden 2018 videopelitYhdysvalloissa kehitetyt videopelitLinux-pelitMac OS -pelitPlayStation 4 -pelitWindows-pelitXbox One -pelit


Revival Productionsinräiskintäpeli2018LinuxillemacOSWindowsillePlayStation 4Xbox OnelleParallax SoftwaressaKickstarterSteamennakkojulkaisuna
































Overload
Kehittäjä
Revival Productions
Julkaisija
Revival Productions
Suunnittelija
Luke Schneider
Käsikirjoittaja
Jason Scott
Taiteilija
Chris Claflin, Victor Duarte, Luke Schneider
Säveltäjä
Dan Wentz, Allister Brimble, Jerry Berlongieri, Luke Schneider, Christopher Paine, Michal Stefan
Ohjelmoija
Matthew Toschlog, Michael Kulas, Luke Schneider, Alan Lawrance, Jeff Slutter, Mike Flavin
Julkaistu

  • 31. toukokuuta 2018
Lajityyppi
ensimmäisen persoonan ammuntapeli
Pelimuoto
yksinpeli ja moninpeli
Alusta
Linux, macOS, PlayStation 4, Windows, Xbox One
Jakelumuoto
Steam ja Good Old Games

Gamepad.svg


Lisää peliartikkeleitaVideopelien teemasivulla


[ Muokkaa Wikidatassa ] [ ohje ] Näytä Wikidatasta tulevat arvot

Infobox OK

Overload on Revival Productionsin kehittämä ja julkaisema räiskintäpeli. Peli on julkaistu toukokuussa 2018 Linuxille, macOS:lle ja Windowsille. Peli on julkaistu samana vuonna PlayStation 4:lle ja seuraavana vuonna Xbox Onelle.[1]


Peliä on luonnehdittu Descent-pelisarjan henkiseksi seuraajaksi.[2] Pelin kehittää eri ryhmä kuin Descent: Underground pelin.[2]



Kehitys |


Pelin kehittäjissä ovat mukana Matt Toschlog ja Mike Kulas, jotka olivat perustajina kaksi ensimmäistä Descent-peliä kehittäneessä Parallax Softwaressa.[3][4]


Hanke sai osittaisen rahoituksen 12. maaliskuuta 2016 Kickstarter-kampanjalla.[5]
Peli on ollut saatavilla Steam-palvelussa ennakkojulkaisuna maaliskuusta 2017 lähtien.[6]



Lähteet |



  1. Wesley Yin-Poole: Descent spiritual successor Overload launches proper in May 23.4.2018. Eurogamer. Viitattu 27.4.2019. (englanniksi)


  2. ab Jeffrey Matulef: Descent creators launch Kickstarter for spiritual successor Overload 10.2.2016. Eurogamer. Viitattu 27.4.2019. (englanniksi)


  3. Revival Productions team Revival Productions. Viitattu 27.4.2019. (englanniksi)


  4. Brendan Sinclair: The joy of unretirement 23.2.2016 viitattu = 27.4.2019. gamesindustry.biz. (englanniksi)


  5. Overload Kickstarter kickstarter.com. Viitattu 24.9.2016. (englanniksi)


  6. Overload Released on Steam Early Access 13.3.2017. Gamasutra. Viitattu 27.4.2019. (englanniksi)



Aiheesta muualla |



  • Overload MobyGamesissa (englanniksi)

Popular posts from this blog

Marja Vauras Lähteet | Aiheesta muualla | NavigointivalikkoMarja Vauras Turun yliopiston tutkimusportaalissaInfobox OKSuomalaisen Tiedeakatemian varsinaiset jäsenetKasvatustieteiden tiedekunnan dekaanit ja muu johtoMarja VaurasKoulutusvienti on kestävyys- ja ketteryyslaji (2.5.2017)laajentamallaWorldCat Identities0000 0001 0855 9405n86069603utb201588738523620927

Which is better: GPT or RelGAN for text generation?2019 Community Moderator ElectionWhat is the difference between TextGAN and LM for text generation?GANs (generative adversarial networks) possible for text as well?Generator loss not decreasing- text to image synthesisChoosing a right algorithm for template-based text generationHow should I format input and output for text generation with LSTMsGumbel Softmax vs Vanilla Softmax for GAN trainingWhich neural network to choose for classification from text/speech?NLP text autoencoder that generates text in poetic meterWhat is the interpretation of the expectation notation in the GAN formulation?What is the difference between TextGAN and LM for text generation?How to prepare the data for text generation task

Is this part of the description of the Archfey warlock's Misty Escape feature redundant?When is entropic ward considered “used”?How does the reaction timing work for Wrath of the Storm? Can it potentially prevent the damage from the triggering attack?Does the Dark Arts Archlich warlock patrons's Arcane Invisibility activate every time you cast a level 1+ spell?When attacking while invisible, when exactly does invisibility break?Can I cast Hellish Rebuke on my turn?Do I have to “pre-cast” a reaction spell in order for it to be triggered?What happens if a Player Misty Escapes into an Invisible CreatureCan a reaction interrupt multiattack?Does the Fiend-patron warlock's Hurl Through Hell feature dispel effects that require the target to be on the same plane as the caster?What are you allowed to do while using the Warlock's Eldritch Master feature?