Itadaki Street (pelisarja) Sisällysluettelo Pelaaminen | Pelejä | Lähteet | NavigointivalikkoInfobox OKInfobox OKInfobox OKInfobox OKInfobox OKInfobox OKRelease Date (Itadaki Street: Watashi no Omise ni Yotette)Release DateRelease Date (secondary reference)Itadaki Street 2 and Itadaki Street: Gorgeous King Released DateSony PS1 Japanese RankingAnnual Report 2005Think Garage Works HistoryAnnual Report 2008Boom Street Explodes in Australian on January 5th

Lautapelien tietokoneversiotVideopelisarjat


MonopolyLoginsoftFamicomilleASCIITomcat SystemFamicomilleEnixTamsoftEnixPlayStation 2Square EnixDragon QuestFinal FantasySquare EnixinDragon QuestFinal FantasySquare EnixinDragon QuestNintendonMarioFamitsuDragon QuestMarioMiiArmor ProjectSquare EnixSquare Enix





Itadaki Street on pelisarja, jonka pelit koostuvat lautapelityylisistä videopeleistä. Itadaki Street pelisarjan pelejä on julkaistu jo Super Famicom, PlayStation, PlayStation 2, PlayStation Portable, Nintendo DS ja Wii-konsoleille. Koko pelisarjan uusinta osaa, Boom Streetiä lukuun ottamatta sarjan pelejä on julkaistu ainoastaan Japanissa.




Sisällysluettelo





  • 1 Pelaaminen


  • 2 Pelejä

    • 2.1 Itadaki Street: Watashi no Omise ni Yotette


    • 2.2 Itadaki Street 2: Neon Sign wa Bara Iro ni


    • 2.3 Itadaki Street: Gorgeous King


    • 2.4 Itadaki Street 3


    • 2.5 Dragon Quest and Final Fantasy in Itadaki Street Special


    • 2.6 Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Portable


    • 2.7 Itadaki Street DS


    • 2.8 Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Mobile


    • 2.9 Boom Street



  • 3 Lähteet




Pelaaminen |


Itadaki Street-sarjan peleissä pelaajan täytyy voittaa lukuisia eri hahmojen teemoihin perustuvilla pelilaudoilla käytäviä otteluja, joissa täytyy yrittää kerätä ennen muita pelaajia tietty määrä pisteitä. Jokaisen pelin jokaisella laudalla pelaaja voi ostella erilaisia kauppoja Monopoly-pelien tyyliin joihin toisen hahmon joutuessa kaupan omistajalle joudutaan maksamaan ruudussa mainittavan summan verran rahaa ja Networth-valuuttaa. Pelaaja voi jokaisessa pelissä saada nostettua omaa tasoaan ja keräämään entistä enemmän pisteitä keräämällä lukuisia erivärisiä korttipelien symboleita joiden keräämisen jälkeen ne täytyy viedä laudalla olevaan pankkiin.



Pelejä |





















Itadaki Street: Watashi no Omise Yotette
Kehittäjä
Game Studio
Julkaisija
ASCII
Julkaistu
Japanin lippu 21. maaliskuuta 1991[1]
Lajityyppi
Lautapeli
Pelimuoto
Yksinpeli, moninpeli
Ikäluokitus
CERO:- (ei arvioitu)
Alusta
Famicom
Jakelumuoto
6-megabit cartridge

Gamepad.svg


Lisää peliartikkeleitaVideopelien teemasivulla


[ Muokkaa Wikidatassa ] [ ohje ] Näytä Wikidatasta tulevat arvot

Infobox OK


Itadaki Street: Watashi no Omise ni Yotette |


Itadaki Street: Watashi no Omise ni Yotette on koko pelisarjan ensimmäinen osa, jonka kehitti Loginsoft ja se julkaistiin Famicomille 21. maaliskuuta 1991. Pelin julkaisi ASCII.























Itadaki Street 2: Neon Sign wa Bara Iro ni
Kehittäjä
Tomcat System
Julkaisija
Enix, Armor Project, ASCII
Julkaistu
Japanin lippu 26. helmikuuta 1994[2][3]
Lajityyppi
Lautapeli
Pelimuoto
Yksinpeli, moninpeli
Ikäluokitus
CERO:- (ei arvioitu)
Alusta
Famicom
Jakelumuoto
12-megabit cartridge

Gamepad.svg


Lisää peliartikkeleitaVideopelien teemasivulla


[ Muokkaa Wikidatassa ] [ ohje ] Näytä Wikidatasta tulevat arvot

Infobox OK


Itadaki Street 2: Neon Sign wa Bara Iro ni |


Itadaki Street 2: Neon Sign wa Bara Iro ni on koko pelisarjan toinen osa, pelin kehitti edeltäjästä poiketen Tomcat System. Peli julkaistiin edeltäjän tavoin Famicomille. Tässä pelissä uutena juttuna on mm. se että pelaaja ja muut hahmot pystyvät liikkumaan omalla vuorolla yhdestä yhdeksään ruutua eteenpäin, liikkumismäärä tosin riippuu siitä minkä summan hahmo saa heitettyään noppaa, tässä pelissä peliin tuli mukaan myös symbolit, joita täytyy kerätä ja viedä pankkiin, jotta voi saada lisää rahaa.



Itadaki Street: Gorgeous King |


Itadaki Street: Gorgeous King julkaistiin PlayStation-konsolille vuonna 1998. Sen julkaisi Enix.[4] Joulukuussa 2004 peliä oltiin myyty yhteensä 281 000 kappaletta.[5]



Itadaki Street 3 |


Itadaki Street 3 Okumanchouja Nishiteageru: Kateikyoushi Tsuki julkaistiin vuonna 2002 PlayStation 2-konsolille, pelin kehitti Tamsoft ja julkaisi Enix.

























Dragon Quest and Final Fantasy in Itadaki Street Special
Kehittäjä
Paon
Julkaisija
Square Enix
Tuottaja
Koichi Sugiyama
Julkaistu
Japanin lippu 22. joulukuuta 2004
Lajityyppi
Lautapeli
Pelimuoto
Yksinpeli, moninpeli
Ikäluokitus
CERO:A (All ages)
Alusta
PlayStation 2
Jakelumuoto
DVD-ROM

Gamepad.svg


Lisää peliartikkeleitaVideopelien teemasivulla


[ Muokkaa Wikidatassa ] [ ohje ] Näytä Wikidatasta tulevat arvot

Infobox OK


Dragon Quest and Final Fantasy in Itadaki Street Special |


Dragon Quest and Final Fantasy in Itadaki Street Special tai Itadaki Street Special julkaistiin 22. joulukuuta 2004 PlayStation 2-konsolille. Tässä pelissä uutena juttuna on se että tällä kertaa voi pelata samaan aikaan yhdestä neljään pelaajaa. Pelin julkaisi Square Enix ja se sisältää hahmoja Dragon Quest ja Final Fantasy-pelisarjoista. Elokuuhun 2005 mennessä peliä oltiin myyty yhteensä 380 000 kappaletta Japanissa.[6]

























Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Portable
Kehittäjä
Armor Project, Think Garage[7]
Julkaisija
Square Enix
Tuottaja
Naoshi Mizuta
Julkaistu
Japanin lippu 25. toukokuuta 2006
Lajityyppi
Lautapeli
Pelimuoto
Yksinpeli, moninpeli
Ikäluokitus
CERO:A (All ages)
Alusta
PlayStation Portable
Jakelumuoto
UMD

Gamepad.svg


Lisää peliartikkeleitaVideopelien teemasivulla


[ Muokkaa Wikidatassa ] [ ohje ] Näytä Wikidatasta tulevat arvot

Infobox OK


Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Portable |


Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Portable sisältää hahmoja Square Enixin Dragon Quest ja Final Fantasy-pelisarjoista kuten Itadaki Street Special.























Itadaki Street DS
Kehittäjä
Armor Project, Think Garage[7]
Julkaisija
Square Enix
Julkaistu
Japanin lippu 21. kesäkuuta 2007[8]
Lajityyppi
Lautapeli
Pelimuoto
Yksinpeli, moninpeli
Ikäluokitus
CERO:A (All ages)
Alusta
Nintendo DS
Jakelumuoto
Nintendo DS Game Card

Gamepad.svg


Lisää peliartikkeleitaVideopelien teemasivulla


[ Muokkaa Wikidatassa ] [ ohje ] Näytä Wikidatasta tulevat arvot

Infobox OK


Itadaki Street DS |


Itadaki Street DS sisältää hahmoja Square Enixin Dragon Quest-pelisarjasta ja Nintendon Mario-pelisarjasta. Japanilainen lehti Famitsu antoi pelille arvosanaksi 36/40 pisteillä (9/9/9/9). Peliä oltiin myyty Japanissa elokuuhun 2008 mennessä yhteensä 430 000 kappaletta.[9]



Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Mobile |


Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Mobile julkaistiin puhelinalustoille vuonna 2010. Peli sisälsi alkuperältään Final Fantasy-sarjan hahmoja, mutta Dragon Quest-sarjan hahmot lisättiin myöhemmin mukaan. Pelistä ei tiedetä kovin paljon muuta tietoa.























Boom Street
Kehittäjä
Armor Project, Square Enix
Julkaisija
Japanin lippu Square Enix
Yhdysvaltain lippu Nintendo
Euroopan unionin lippu Nintendo
Julkaistu
Japanin lippu 1. joulukuuta 2011
Yhdysvaltain lippu 5. joulukuuta 2011
Euroopan unionin lippu 23. joulukuuta 2011 (Espanja, Portugali, Saksa ja Italia)[10]
Australian lippu 5. tammikuuta 2012[10]
Euroopan unionin lippu 6. tammikuuta 2012[10]
Lajityyppi
Lautapeli
Pelimuoto
Yksinpeli, moninpeli, online moninpeli
Ikäluokitus
CERO:A
ESRB:E
PEGI:3
Alusta
Wii
Jakelumuoto
Wii Optical Disc

Gamepad.svg


Lisää peliartikkeleitaVideopelien teemasivulla


[ Muokkaa Wikidatassa ] [ ohje ] Näytä Wikidatasta tulevat arvot

Infobox OK


Boom Street |


Pääartikkeli: Boom Street

Boom Street (Japanissa Itadaki Street Wii ja Pohjois-Amerikassa Fortune Street) julkaistiin Japanissa, Yhdysvalloissa ja Euroopan alueelta Espanjassa, Portugalissa, Saksassa ja Italiassa vuonna 2011, Australiassa ja muualla Euroopassa se julkaistiin tammikuussa 2012. Se on ensimmäinen sarjan peli joka julkaistaan myös Japanin ulkopuolella. Peli sisältää hahmoja Dragon Quest ja Mario-pelisarjoista, tässä pelissä pelaaja voi pelata myös Mii-hahmolla. Pelin kehitti Armor Project ja Square Enix ja sen julkaisi Square Enix Japanissa sekä Nintendo muualla maailmassa.



Lähteet |



  1. Release Date (Itadaki Street: Watashi no Omise ni Yotette) gamefaqs.com.


  2. Release Date gamefaqs.com.


  3. Release Date (secondary reference) gamespot.com.


  4. Itadaki Street 2 and Itadaki Street: Gorgeous King Released Date square-enix.com.


  5. Sony PS1 Japanese Ranking japan-gamecharts.com.


  6. Annual Report 2005 square-enix.com.


  7. ab Think Garage Works History thinkgarage.co.jp.


  8. http://www.square-enix.co.jp/itastds/spec.html


  9. Annual Report 2008 square-enix.com.


  10. abc Boom Street Explodes in Australian on January 5th vooks.net.











Popular posts from this blog

Marja Vauras Lähteet | Aiheesta muualla | NavigointivalikkoMarja Vauras Turun yliopiston tutkimusportaalissaInfobox OKSuomalaisen Tiedeakatemian varsinaiset jäsenetKasvatustieteiden tiedekunnan dekaanit ja muu johtoMarja VaurasKoulutusvienti on kestävyys- ja ketteryyslaji (2.5.2017)laajentamallaWorldCat Identities0000 0001 0855 9405n86069603utb201588738523620927

Which is better: GPT or RelGAN for text generation?2019 Community Moderator ElectionWhat is the difference between TextGAN and LM for text generation?GANs (generative adversarial networks) possible for text as well?Generator loss not decreasing- text to image synthesisChoosing a right algorithm for template-based text generationHow should I format input and output for text generation with LSTMsGumbel Softmax vs Vanilla Softmax for GAN trainingWhich neural network to choose for classification from text/speech?NLP text autoencoder that generates text in poetic meterWhat is the interpretation of the expectation notation in the GAN formulation?What is the difference between TextGAN and LM for text generation?How to prepare the data for text generation task

Is this part of the description of the Archfey warlock's Misty Escape feature redundant?When is entropic ward considered “used”?How does the reaction timing work for Wrath of the Storm? Can it potentially prevent the damage from the triggering attack?Does the Dark Arts Archlich warlock patrons's Arcane Invisibility activate every time you cast a level 1+ spell?When attacking while invisible, when exactly does invisibility break?Can I cast Hellish Rebuke on my turn?Do I have to “pre-cast” a reaction spell in order for it to be triggered?What happens if a Player Misty Escapes into an Invisible CreatureCan a reaction interrupt multiattack?Does the Fiend-patron warlock's Hurl Through Hell feature dispel effects that require the target to be on the same plane as the caster?What are you allowed to do while using the Warlock's Eldritch Master feature?