Mitä jos mä rakastan Kappaleet | Lähteet | NavigointivalikkoiTunes: Yö – Mitä jos mä rakastanMusiikkituottajat: Tilastot -> Virallinen lista -> Artistit -> Yö -> Mitä jos mä rakastanMitä jos mä rakastan-albumi julkaistaan 7.9laajentamalla

Vuoden 2018 albumitYön albumitRauli Eskolinin tuottamat albumit


Suomen lippuYönSuomen virallisen listanLehtipisteen





















Mitä jos mä rakastan


Studioalbumin Mitä jos mä rakastan kansikuva
Studioalbumin tiedot
 Julkaistu
7. syyskuuta 2018[1]
 Formaatti
CD
 Tuottaja(t)

Rauli Eskolin
 Tyylilaji

iskelmä
 Kesto
42.14
 Levy-yhtiö

Sony Music
Listasijoitukset

Suomen lippu 3.[2]


Yön muut julkaisut

Hyvän yön lauluja
2017

Mitä jos mä rakastan
2018


Mitä jos mä rakastan on Yön studioalbumi, joka julkaistiin 7. syyskuuta 2018.[1] Se debytoi Suomen virallisen listan kolmannella sijalla, ja nousi fyysisten albumeiden listan ensimmäiseksi.[2] Kappaleet ”Mitä jos mä rakastan sua” ja ”Onnellisia vuosia” julkaistiin singlenä.


Levyn kanssa ilmestyi myös fanilehti, joka oli saatavilla Lehtipisteen myyntikanavista yhdessä albumin kanssa. Lehti sisältää kappaleiden sanat sekä tarinat niiden takaa, yhtyeen jäsenten fanihaastattelut, fanien kertomia Yö-muistoja, 100 valokuvaa, fanien kokoama top 10 -kappalelista, sekä paljon muuta sisältöä.[3]



Kappaleet |


  1. Onnellisia vuosia

  2. Toinen elämä

  3. Tällainen mies

  4. Joku muu

  5. Haavoitetut feat. Stella Christine

  6. Mitä jos mä rakastan sua

  7. Sen piti olla kaunista

  8. Maasta sataa taivaaseen

  9. Kipeä kohta

  10. Yönuotion tuhkaa

  11. Rauha feat. Mia Suszko


Lähteet |



  1. ab iTunes: Yö – Mitä jos mä rakastan Viitattu 13.3.2019.


  2. ab Musiikkituottajat: Tilastot -> Virallinen lista -> Artistit -> Yö -> Mitä jos mä rakastan Viitattu 13.3.2019.


  3. Mitä jos mä rakastan-albumi julkaistaan 7.9 likaisetlegendat.com. 14.8.2018. Viitattu 14.3.2019.



Tämä musiikkialbumiin liittyvä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Wikipediaa laajentamalla artikkelia.






Popular posts from this blog

Adding axes to figuresAdding axes labels to LaTeX figuresLaTeX equivalent of ConTeXt buffersRotate a node but not its content: the case of the ellipse decorationHow to define the default vertical distance between nodes?TikZ scaling graphic and adjust node position and keep font sizeNumerical conditional within tikz keys?adding axes to shapesAlign axes across subfiguresAdding figures with a certain orderLine up nested tikz enviroments or how to get rid of themAdding axes labels to LaTeX figures

Luettelo Yhdysvaltain laivaston lentotukialuksista Lähteet | Navigointivalikko

Gary (muusikko) Sisällysluettelo Historia | Rockin' High | Lähteet | Aiheesta muualla | NavigointivalikkoInfobox OKTuomas "Gary" Keskinen Ancaran kitaristiksiProjekti Rockin' High