Minä toivon (kappale) Kappaleet | Listasijoitukset | Lähteet | NavigointivalikkoEnsireaktiossa: Jonna Tervomaa - Minä toivon - Kuuntele ja arvosteleJonna Tervomaa tulee: Minä toivon soi vahvastiLatauslista: Jonna Tervomaa - Minä toivonNämä ovat Suomen suosituimmat kappaleet juuri nyt - TOP20YouTube: Jonna Tervomaa - Minä toivonlaajentamalla

Vuoden 2013 kappaleetJonna Tervomaan kappaleet


Jonna TervomaanEppu KosonenLatauslistanmusiikkivideoJuha Lankinen




















”Minä toivon”
Jonna Tervomaa

Singlen ”Minä toivon” kansikuva
Singlen tiedot
 Albumilta

Eläköön
 Julkaistu
17. toukokuuta 2013
 Tuottaja(t)

Eppu Kosonen
 Tyylilaji

pop, rock
 Kesto
03.34
 Levy-yhtiö

Johanna Kustannus
Jonna Tervomaan muut singlet

”Päästä yli”
2008

”Minä toivon”
2013

”Tikapuut”
2013

Minä toivon Jonna Tervomaan 17. toukokuuta 2013 julkaisema single. Kappale on ensimmäinen single Tervomaan syyskuussa 2013 julkaistavalta Eläköön-albumilta.[1] Kappaleen on säveltänyt sekä tuottanut Eppu Kosonen ja sanoittanut Tervomaa itse.[2]


Julkaisunsa jälkeen ”Minä toivon” on sijoittunut Latauslistan sijalle 14.[3] Se on ollut myös suomalaisten kaupallisten radiokanavien neljänneksi soitetuin kappale.[4]


Kappaleesta on julkaistu myös musiikkivideo, jonka on ohjannut Juha Lankinen.[5]



Kappaleet |


  1. Minä toivon – 3.34


Listasijoitukset |










Lista
Paras
sijoitus

Suomen virallinen singlelista


Suomen virallinen latauslista
14 [3]
Radiolista
4 [4]


Lähteet |



  1. Ensireaktiossa: Jonna Tervomaa - Minä toivon - Kuuntele ja arvostele voice.fi. 20.5.2013. The Voice. Viitattu 11.7.2013.


  2. Jonna Tervomaa tulee: Minä toivon soi vahvasti kaikuentertainment.fi. 30.6.2013. Kaiku Entertainment. Viitattu 11.7.2013.


  3. ab Latauslista: Jonna Tervomaa - Minä toivon Latauslista. Viitattu 11.7.2013.


  4. ab Nämä ovat Suomen suosituimmat kappaleet juuri nyt - TOP20 Radio Nova. Viitattu 18.7.2013.


  5. YouTube: Jonna Tervomaa - Minä toivon youtube.com. YouTube. Viitattu 11.7.2013.



Tämä musiikkisingleen liittyvä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Wikipediaa laajentamalla artikkelia.






Popular posts from this blog

Adding axes to figuresAdding axes labels to LaTeX figuresLaTeX equivalent of ConTeXt buffersRotate a node but not its content: the case of the ellipse decorationHow to define the default vertical distance between nodes?TikZ scaling graphic and adjust node position and keep font sizeNumerical conditional within tikz keys?adding axes to shapesAlign axes across subfiguresAdding figures with a certain orderLine up nested tikz enviroments or how to get rid of themAdding axes labels to LaTeX figures

Luettelo Yhdysvaltain laivaston lentotukialuksista Lähteet | Navigointivalikko

Gary (muusikko) Sisällysluettelo Historia | Rockin' High | Lähteet | Aiheesta muualla | NavigointivalikkoInfobox OKTuomas "Gary" Keskinen Ancaran kitaristiksiProjekti Rockin' High